ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

تقدیم به امام زمان (عج)


تقدیم به امام زمان (عج)


روزی مـی آیی چه زیبا مـــی شود

در زمین آنروز چه غوغا می شود


مـی شود  هر جا پر از  مهر و وفا

خسته دل  آندم  مــــــداوا می شود


ظلم ها  مـــــی خشکد آنجا  بودنت

صلح و دوستی آنجا رویا می شود


غنچه ها  وا  می شوند  با  نوبهار

لحظه لحظه آن چـــه دیبا می شود


چشمه مــی جوشد زلال و شادمان

تشنه ات در صف هــویدا می شود


صوت  قرآن می رسد از هر طرف

وقت    روحانـی   مهیا   می شود


بلبلان   را   نیست  آرام  و  قـرار

در   بهارم  دل  شکـوفا  می شود


اشک شوقت می چکد از گونه ها

قطره قطره  نیکی  در یا  می شود


می رسند از هر طرف بس عاشقان

در  نمازت  صف  مصلا  مـی شود


طاهری گر عاشق  است  و  منتظر

در کلامش  شعر چه معنا می شود

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای (نوپا )

نظرات 4 + ارسال نظر
صدیقه اسلامی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.farsipoem.blogfa.com


سلام

این ادرس وبسایت شاعران بندرعباسه تو قسمت تالار گفتمانش راجب زمان انجمن شعرهای بندرعباس و همینطور مکانش مفصل نوشتن لطفا به این سایت مراجعه کنید

http://shaeranbnd.com/

نغمه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://nakhme.blogfa.com/

سلام گلم
من آپم ،میگی نه بیا و ببین . شما دعوتید عزیزم
منتظرم [بوسه]

حامد شیروانی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام آقای طاهری. من حامد شیروانی هستم. برای یک ایده ی هنری در زمینه ی موسیقی نیازمند پیدا کردن شعر مناسب به زبان مازندرانی هستم. خوشحال میشم اگر هماهنگ کنید که یه ملاقاتی با هم داشته باشیم.
شماره تماس من : 09384824910
منتظر تماستون میمونم. ممنون.

فرزانه شیدا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ http://fsheida.blogsky.com

سلام امیدوارم خوب باشید از خوندن شعرتون لذت بردم موفق باشید ومانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد