ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

چند دوبیتی

 

به نام خدا

خدا

به زیر منظر حق جلوه گاهی است

به  روی کعبه حق قبله گاهی است

وگر   چشم  بیند   و  باور   ندارد

ز اثباتش  دلیلی  و  کتابی است

 

***

پرواز

کبوتر پر زدی با من چه کردی

دلم را سر زدی با من چه کردی

تو را عاشق ندانستن گناه است؟

قدم آخر زدی با من چه کردی

***

نوپا

نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام
ممنون از نظرتون
وبلاگ زیبایی دارید
موفق باشید.

سلام چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:08 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد