ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

در آرزوی کربلا ...

درآرزوی کربلا ...


 

قدمـای آروم آروم

واسه تا رسیدن تو

نفسای خسه ی من

بـه هوای دیدن تو


 

کربلای تو بهشته

تکه ای از آسمونه

اگـه لایقم بدونی

سوی تو بشم روونه


 

این روزا  دلم گرفته

آرزوی کـــربلاتم

میشه دستمو بگیری؟

عاشق صحن و سراتم


 

سوت و کوره کل دنیا

خبری از روشنی نیس

نور مهتاب و تو داری

دنیا جای موندنی نیس


 

جای تـو پـر از امید

دوس دارم پیش تو باشم

دلمـو تو دس بگیرم

در حرم واست بپاشم


نـذر مـن آقا کنارت

در نماز و وقته ظهره

چشمه های روشن تو

وقت سجده روی مهره


 

عشق بین الحرم تو

دسته دسته روبروتن

دل عــاشقا به قبله

در نمـاز و در قنوتن


 

عطر تو به مثله گلها

میپیچه تو اون حوالی

خـودمو به تو سپردم

دلو می بره چه حالی


 

عاشقم بـه دیدن تـو

حس خوبه اون نگاهت

اگــه باشه قسمت من

جـانمو کنــم فدایت


 

کربلا می آم یه روزی

دسامـو بالا می گیرم

گوشه ای تو زیر بارون

نـذرم از آقا می گیرم


 

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد