ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

اسم تو لای دفترم ...

http://s8.picofile.com/file/8297424568/%D8%A7%D8%B3%D9%85_%D8%AA%D9%88_%D9%84%D8%A7%DB%8C_%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%D9%85_%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C.jpg
 

اسم تو لای دفترم ...


 

اسم تــو همش جلــوی چشامـه

میبینم می آی میشینی توی خط

عشقمـون خیلی زیاده ، اما من

مینویسم سه تا نقطه روی خط


 

  

دل من واست تا آسمــون میره

دسامـو به سوی تو وا می کنم

بسکه من به عشق تو فک می کنم

خودمــو همیشه رسوا می کنم


 

شعر من فقط باهات خوندنی اه

بــوی تـــو میپیچـه لای دفتـرم

دلـم آرومه تو این وقته قشنگ

تـا کنـارمی می گـم مـن بهـترم


 

دفتـرم پـر شده از حـرفــای تـو

هچی دارم واسه تو رو می کنم

وقت تنهـایی که بیقــرار میشم

اسم تــو تـو دفتـرم بـو می کنم


 

دلمـــو با گــریه آروم می کنم

واژه هـا نفهمــنو لـج نکنن

عشق و سرنوشت و دلداری میدم

یهـــویی راهشــونا کج نکن


***

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:26 ق.ظ http://www,bloodorange94.blogfa.com

درودزیبابود
دعوتید

دنیا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام ممنون ازحضورتون
ایدی کانالsevda13400 @

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد