ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

یا امام رضا (ع)

http://s6.picofile.com/file/8260022476/%D9%85%DB%8C%D8%B1_%D8%AD%D9%85%D8%B2%D9%87_%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C_%D8%B1%D8%B6%D8%A7.jpg

 

یا امام رضا (ع)  ...

 

زائـری درمـانـده ام ، دستم بگیر

از نفس افتــــاده ام ، دستم بگیر

 

آمــــدم بـا اشتیاق تا جـان دهــم

جان نثاری ساده ام ، دستم بگیر

 

  

گــــوشه ای چشم انتظار دیـدنت

روبروت ایستاده ام ، دستم بگیر

 

از کـــویری آمـدم پر پیچ و خــم

دل به دریـا داده ام ، دستم بگیر

 

راه دوری آمــدم ، عـرض سلام

من به تو دل داده ام ، دستم بگیر

 

خــادمـانت می زنند نقــــــاره ها

این من و سجاده ام ، دستم بگیر

 

جرعـه ای نوشیدم از آب حــرم

یا علـی سر داده ام ، دستم بگیر

 

گـوشه ای ، آقا کبوتر ها را من

نذری گندم داده ام ، دستم بگیر

 

دیده گـــریانم خـجل مـن پـر گنه

کاروان جا مانده ام ، دستم بگیر

 

عاشقـم آقــا ،دارم  پـر می کشم

مستم و این باده ام ، دستم بگیر

 

بر ضریحت دست من آخر رسید

در صفت آمــاده ام ، دستم بگیر

 

ضامن آهــــو رضا ، شرمنده ام

این نگـاه سـاده ام ، دستم بگیر

 

طـاهـری ، گفتا به عشقت آمـدم

مـن پیغمبر زاده ام ، دستم بگیر


***

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا


نظرات 2 + ارسال نظر
صهبای بیدگلی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.sahba313.blogfa.com

سلام و درود

طـاهـری ، گفتا به عشقت آمـدم
مـن پیغمبر زاده ام ، دستم بگیر

ماجور حضرتش باشید

علی کشاورز دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.arosekhiyal.blogfa.com

درود دعوتید با احترام[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد