ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

سلام به بابای شهیدم (کنار مزار پدر) ...

http://s5.picofile.com/file/8137299576/%D9%85%DB%8C%D8%B1_%D8%AD%D9%85%D8%B2%D9%87_%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C_%D9%85%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7.jpeg

 

سلام به بابای شهیدم (کنار مزار پدر) ...


 

حس خوبی بهم می ده

عکستو ، بابا می بینم

آروم می شم وقتی ، می آم

اینجا مزارت می شینم

 

بدجور دلم تنگه برات

همش به یادت میمونم

زل میزنم جفت چشات

سوره الحمد میخونم

 

  

بابا ببین بزرگ شدم

گریه واست نمی کنم

اشکی که تو چش منه

شوق نگاهت می کنم

 

همش تو گلزار شهید

شلوغ می شه پنجشنبه ها

گلاب و گل هدیه می دن

شهیدای  راه خدا

 

همش توخواب میبینمت

میونه گلهای بهشت

سلام می گم به اون خدا

که اسمتو اونجا نوشت

 

تو خواب دیدم میونه گل

منو بغل کردی بابا

دسی به روم کشیدی و

دوباره رفتی اون بالا

 

عکس تو روی طاقچمون

انگار باهام حرف می زنه

اصلاً من دلتنگ نمی شم

میگم بابا پیش منه


***

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا


نظرات 2 + ارسال نظر
جشنواره سراسری شعر علوی دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ق.ظ http://alavisher.blogfa.com

جناب استاد میر حمزه طاهری هریکنده ای

به به چه آثار استادانه و چه ترانه های دلچسبی در تارنمای خود انشا فرمودید
به استحضار میرساند
جشنواره شعر علوی امسال خیلی متفاوت در زمان دولت تدبیر و امید برگزار می شود .
کلیه آثار بومی و فارسی خود را تا 19 شهریور به دبیرخانه ارسال نمایید اگر برایتان مقدور نمی باشد پست کنید به ایمیل جشنواره بطور مستقیم بفرستید . Alavi.sher@yahoo.com
ببخشید استاد باعث زحمت شدیم

عبدالحسین انصاری شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام
با غزلی به روزم و منتظر
در پناه بارون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد