ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

دوس دارم خلیج بگم ، فقط خلیج همیشه فارس ...

http://s5.picofile.com/file/8122568876/nopa_b.jpeg

 

دوس دارم خلیج بگم فقط خلیج همیشه فارس ...


 

دوس دارم ، خلیج بگم

فقط خلیج ، همیشه فارس

تو جزیرمون می پیچه

عطر ، همش گلای یاس


 

دوس دارم داد بزنم

خلیج ، تو کشور منه

موج آروم همیشه

تنگه هرمز می زنه

  


 

دوس دارم پرچممون

تو هر بلندی وا باشه

سرخ و سبز و سفیدش

از راه دور پیدا باشه


 

دوس دارم جار بزنم

اینجا همش خاکمونه

هر وجب خاک وطن

تو رگ و تو خونمونه


 

دوس دارم با هم بریم

اطرافاشو خوب ببینیم

شهر بندرعباس و

کنار ساحل بشینیم


 

دوس دارم بیان سفر

مهمونا اینجا بمونن

همه جا دور بزنن

حال و هواشو بدونن


 

دوس دارم رو ماسه ها

خسگی مونو در کنیم

یه نگا به اسکله

کشتی و لنگر بکنیم


 

دوس دارم وقت غروب

دریا را خوب نگا کنیم

رنگ نارنجی تنش

خدامونو صدا کنیم


 

دوس دارم بریم دعا

پیش آقا مظفرش

تو حرم نگا کنیم

کبوترای حرمش


 

دوس دارم بریم گنو

نفس بگیریم تو هواش

رد شیم از پیچ و خمش

تا برسیم یواش یواش


 

دوس دارم رو قایقی

دور بزنم از همه جاش

راه دور سلام بگم

به ناخدای پرتلاش


 

دوس دارم تو هم بیای

بریم توی جزیره ها

قشم و کیش و هرمز و

دو  تا  تنب ابوموسی


***

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 


نظرات 1 + ارسال نظر
اسپید پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ

ممنون از لطفتون آقای طاهری !
موفق و پایدار باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد