ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

شعر های من ...

 

شعر های من ...


شبا که من می خوابم

کتاب شعرام بازه

ترانه ها بیدارند

با رنگ و بوی تازه

 

شعرا  لونه می سازن

تو جنگل کتابم

واژه ها با قلقلک

نمی ذارند بخوابم

 

 

وقته که بیدار بشم

اونا رو آروم کنم

مغزم با سوژه ها

یه جور شستشو کنم

 

شعر مودب نشست

بر دل دفتر به شوق

شعله کشید ، بیقرار

قانع شد و کرده ذوق

 

هر وقت شعرام جور می شن

نم نم بارون می شن

دفتر من خیس می شه

این پلکها داغون می شن

 

عجب صفایی داره

این خوندن و نوشتن

هیچی برام مهم نیست

فقط ، پیشون موندن

 

بیا بخون شعرامو

چکه ی نوپایی ام

شاید که آروم بشه

این دل طوفانی ام

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

18 دیماه 1391 بندر عباس

نظرات 2 + ارسال نظر
خانم سر به هوا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://1026.blogsky.com

ریتمشو خیلی خوب نگه داشتی
راستی سلام

مجتبی fazel دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://shahrashob7.blogfa.com

یه mail دارم gmaile

box و draft اش خالیه

می زنم email فوری می ره

نمی دونی تا کجا می ره

من این mail رو نداشم

براش یه اسم نوشتم

google به من یه mail داد

gmail فسقلی داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد