ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

اجازه بده ...

 

اجازه بده ... 

اجازه بده ،  شعرم را چنین آغاز کنم

قلم و دفتر  ذکرم  را  میان  ساز کنم  

 

اجازه بده ،  اگه خدای من راضی شد

آنچه را نگفته ام ، ز قفل ذهن  باز کنم  

 

اجازه بده ،  تا  نفس  در  سینه  می تپد

بر جمال و جسم  نکته های نو ،  ناز کنم

اجازه  بده  ،  چکه های   عاشقانه  را

تا وصال و صحبت و نگاه عشق راز کنم 

 

اجازه بده  ،  به  عمق  مطلب  شنا کنم

قطره قطره  حس گفته ها  را  ابراز کنم 

 

اجازه بده ، تا  رسیدن  به  مقصد خود

به  سرای  شاعرانه  هرجا  پرواز  کنم 

 

اجازه بده  ،  چو  نم نم  باران  بهار

بس  نویسم و هماره  نکته ها  باز کنم 

 

اجازه بده ،  به عشق و امید و  آرزوها

دستم را  به سوی خدای خود دراز کنم 

 

اجازه بده  ، نگم   شاعرم ،  اهل  دلم

اجازه بده ، اسرار درون ،  ایجاز کنم 

 

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای (نوپا)

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمینه کاظمی سنگدهی سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://armineh2011.blogfa.com/

سلام برادر مهربانم
سروده ی زیبایی از شما خواندم
موفق باشید وشاد
روزهایتان لبریز عشق

مجید لطفی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام دوست عزیز

ممنون از حضورتان

دلنوشته ی خوبی بود اما جای کار دارد.

پاینده باشید

دکتر محمد پوستین دوز پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام جناب طاهری
تشکر از شعر زیبا در مدح حضرت مهدی(عج)امیدوارم سلامت باشید.

نیماژ دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ


سلام
شعری از آقای فرهاد امینی برای بررسی در نیماژ برگزیده شده است
شما دوست فرهیخته را دعوت می کنیم به خواندن این اثر ارزنده در وبلاگ ما و ارائه ی نظر
www.nimage.blogfa.com

سر بلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد