ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

مسافر ابدی ...

 

مسافر ابدی ...

(شعری با صنعت توشیح)

من سفـر کـردم چـه نـــورانی شدم

در جــوار حق چـه روحـــانی شدم

یادگــارم شعـــر نـــوپای من است

دلنـــــوشته گفــته دنیای مـن است

راز نامــم در دل شعــــر مـن است

کـــوله باری توشه از ذکـر من است

حمد و شکـرم آن خـــدای کردگار

نیکــی ام باشد ز بعدم یــادگـــــار

من به عشقت ای خـــدا ، نامی شدم

سختی ام  در زندگی ، حـامــی شدم

زائــرم  ، مـن مـی روم حــجی  ابد

در طـــواف و رتبــــه دنیایــی ابد

هـر کــه میرد ،  ساده آنجـا می رود

با کفـــن بی پـــول و تنـها می رود

طاهــرم جسمم سکـون شد از نفس

پـر گشایم ،  عــاشقــــانـــه از قفس

انـــا لله و الیـــه راجعــــــــون

جمله آنجــا کــودک و پیر و جوون

هستی ام شعــر من و نام مـن است

هیچ نی ام آنجــا  سرانجــام من است

راضی ام بـا افتخـــار پر مـی کشم

عاشقانـــه بــــاده را سـر مـــی کشم

یادی از من خوان مزارم ، سوره ای

قل هـــو الله احـــد بـــا خنده ای

نور حـق در جسم و جانم ریشه کرد

خاطــرم درس و علــوم را پیشه کرد

وعده هـا دادی کتابت ، ای خــدا

هرکه سویت می شــود ، راهـی  هدا

پس دلیل عاشقــی از عشــق توست

هرکــه بی تو دم زد از شیطان توست

ای کـه رحمانی ، کریم و هم رحیم

یاری مان کن ، عضو پرگــارت شویم

***

    میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
فکر کنم اولی بودم...........
قشنگ بود، لذت بردم........

مریم دست داده جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://pall-in.blogfa.com

موفق باشیید.

وحید محمودی چابک جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.narvan.blogdoon.com

با سلام بر میر حمزه ی توشیح زاده(شوخی)
شعرت زیباست و خواندنی.
اگر ناراحت نمی شی می خوام مصراع چهارم را عوض کنم تا سکته ی فاحشی نداشته باشد به این صورت که :دل نوشته زایش نای من است.
راستی استفاده از ردیف "من است" بهتر است با فاصله استفاده شود.
موفق و موید باشید.

پریسا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.parisanotes.blogfa.com

_______________________________$$$$آپم
____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
___________ $ نظر یادت نره!!!!!!!!

زهرا دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ http://tooalachigh.blogfa.com

سلام هم استانی عزیز
خوندم و لذت بردم.

احمد دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://shmimsher.blogfa.com

سلام گرامی
ممنون از حضور سبزتان
در حد بضاعت اندکم آماده تبادل تجربه هستم
در ضمن وبلاگ خوبی دارید با محتوای عالی
شادزی و شاعر بمانید

پریسا سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ http://parisanotes.blogfa.com/

_____________@@@@@___
_________سلام ___@@@@@___
_________________@@@@@___
_@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@_
___________________________
______@@@@@@@@@_______
__@@@@@_______@@@@@___
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@___آپــــــم__@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
__@@@@@_______@@@@@___
______@@@@@@@@@_______
___________________________
__@@@@___________@@@@_
___@@@@_________@@@@__
____@@@@__جــیگر_@@@@___
_____@@@@_____@@@@____
______@@@@___@@@@_____
_______ @@@@@@@@______
________@@@@@@@_______
__________________________
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
________دیـــــر__@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
______نـکنی____@@@@ _____
______________@@@@ _____
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد